The persuit of happyness

Nu är det andra gången jag har kollat på "the persuit of happyness"  som ni kanske förstår så är det en film, och en het underbar också! andra gången jag släppte mina tårar och andra gången jag verkligen gick in i filmens historia. persuit of happynes står för " strävan efter lycka" den är en gripande film som handlar om att det inte är lätt att få ett jobb spec när man är fattig. Will smith har huvudrollen och han är verkligen en av dom bästa skådespelare som jag vet! han är så bra den karl! han kan spela alla roller! jag menar den här filmen var som gjord för han. filmen visar hur jobbigt det är att få ett jobb (men) jag får inte glömma att det utspelar sig på 80 talet. och jag tycker det är svårt att få ett jobb. nu har jag ändrat min uppfattning. i filmen så vägrar han ge upp även fast han får sova utomhus och har en liten pojk att ta han om. om ni vill veta mer om filmen så läs om den eller SE DEN! jag lovar att ni får en tanke ställare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0