Malin,vin, och...

Hej... nu sitter jag ensam som vanligt, dricker lite vin och lyssnar på "you raise me up med josh groban" helt underbar låt. mamma har verkligen med sina kloka ord fått mig att må bättre nu än vad jag har mått så jag tillängnar den låten till henne <3 för ska jag vara ärlig så mår jag skit! och den där sk styrkan och resa sig igen efter ett nedslag och gå vidare hoppas jag på, men ibland så hittar jag inte där styrkan så jag får tycka lite synd om mig själv ett litet tag till. det är jag som ska ändra mig inte du, jag vet mkt väl att det är mitt fel och att det är jag som måste ändra mig till det bättre. och hur får jag hjälp med det? ja det kanske bara  jag kan svara på.


                                                               image68

Kommentarer
Postat av: i n g a

jag älskar dig gumman.

2008-05-10 @ 15:05:18
URL: http://ingamikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0