Dansotekets vår avslutning

På söndag så är det dansotekets avslutning och det innebär att många dansare ur dansoteket kommer att uppträda på folketshus det kommer att vara två föreställningar en kl 12 och en kl 15 och det kostar 30 kr att titta kom och kolla! ;) jag är ju dansledare så min dansgrupp kommer att dansa med :) ska bli kul. jag har ju varit med ett bra tag i föreningen nu ja sådär 8 år kanske. så nu till hösten kommer jag att sluta för gått. lika så minisim som jag brukar ha. jag kommer nu bjuda på båda av mina låtar som min grupp ska dansa till ena är en jazz låt som vi ska dansa " lindi jazz" till och den ena är en valfri låt som jag valt som vi kommer att dansa modernt. så lyssna och njut.




       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0