Bal + förkyld

                                                      Ja, då har man blivit förkyld igen då, suck.
Jag vaknade i natt av att jag mådde skit illa! vet inte vad det var...men jag tog en treo sen somnade jag och det blev bättre. konstigt! men jag har iaf blivit värre men förkylningen det började med halsen usha och jag som ska börja jobba nästa vecka :(

men när jag klev upp idag så var det strålande sol och jag blev snabbt på bättre humör! men inte att förglömma det är ju balen ikväll för studenterna! jag ska kolla främst på min bästa sandra och kort kommer jag knäppa på dig honey ;) du kommer att bli så fin!
sen hoppas jag att jag kan ta några kort på claes, petra, henke, och daniel :) jag hoppas eran dag blir underbar! jag hade det jätte mysigt på min bal!! jag skulle lätt göra om den igen!

VI SYNS PÅ STAN!


Kommentarer
Postat av: Sandra Tofält

tack malleballe :) roligt att du kom ner & tittade :D

2008-05-31 @ 00:46:11
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0