Vilken Helg...

Ja  här kommer en uppdatering av helgen. Det har varit stressigt men rätt så rolig helg om man glömmer incidenten på ikea :/

fre: Hälpte sandra olsson att flytta grejor från falun till bollnäs, städade, tamma bärde. helt slut på kvällen.

lörd: Myste med älsklingen på förmiddagen. sen åkte vi till freluga för vicktoria fyllde år där fick vi mat+ tårta & fika. sen var det bestämt att vi skulle träffa ett gäng och spela bowling så vi åkte och gjorde det det var rätt roligt jag fick iaf några strikear :) sen var det också bestämt att vi skulle käka på starndresturangen, my good! jag var proppmätt efter attl gott hos vickan...aja men jag klämde i mig en hamburgare och sen var jag super mätt! hehe. kvällen slutades med melodifestivalen och film.

sönd: då åkte vi tidigt för att sandra och lars skulle kolla på en soffa på ikea och jag skulle hitta några saker. stressigt! för lars skulle sedan åka cross i årssunda så det var rätt så bråttom...vi gick där men vi splittrades för jag skulle kolla mer på en sak, så sandra & lars gick före och skulle betala yes trodde jag då kanske vi hinner in på gina och H&M  eftersom det gick så snabbt :P det jag egentligen skulle ha fanns inte så jag köpte lite onödiga saker iafhehe. aja kom fram i kassan betalade, kollade efter sandra & lars hittade inte dom så då var jag precis på väg ut och såg sandra sitta på golvet och lars på en stol hel svettig och jag stog i allt snus vad har hänt! sa jag, ja då hade lars svimmat precis vid kassan..han hade sagt att han mådde lite dåligt innan sen hade han gett sandra kortet + koden sen ramlat i hop rakt ner i backen så snusen åkte ut hade slagit axeln och huvudet... fy vad hemskt. sen kom ambulansen så det var bara att åka in till gävle sjukhus för att ta lite prover å sådär sen var inte lars sig själv heller borta liksom. jaja där satt vi ett tag sen var jag tvungen att åka hem före 17 så jag fick skjuts av sandras mamma sen så jag kunde komma hem till minisimms avslutning åh vilken dag....men allt är bra iaf. lars och sandra stannade över natten dom kommer säkert hem idag.
själv är man trött som fan idag...så vi får se vad som händer today.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0