Hjälp mig!

ja idag vaknade man med ingen röst + ännu mer förkyld :( satans ungar igår.. jag fick typ skrika hela tiden...ush man vill inte ha barn när man har haft simlekis kan jag ju säga!
jag känner mig hjälplös idag helt borta känner jag mig. sen får jag ingen hjälp med min låt, en låt som jag skulle vilja mixtra bort en del av, det är också viktigt för det är en låt som jag har gjort dans till min dansgrupp så om någon kan eller vet någon som kan mixtra med låtar så hör gärna av er till mig! snälla...

jag var nyss på ica och handlade ananas mums, färsk annanas så nu ska jag göra en liten fruktsallad och kolla på film och krypa ner i mitt täcke hihi. jag köpte "också" choklad och chips fin blandning va?(skämms malin) jag som skulle vara nyttig idag men jag kunde bara inte hålla mig! :/ jag är en stor gottegris! går jag in i en mataffär så Måste jag köpa nåt gott alltså godis! hehe men nu ska jag försöka tagga ner på ätandet för jag gör fan inget annat...

Hörs!


image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0