fler butiker bollnäs!

Mulet väder idag men malin hon klev upp pigg och glad kl 8:00 för att gå på jobb intervju för butiksbiträde på stan.
jag kom i lagom tid och ändå var det typ 30 pers som stog där och väntade..suck tänkte jag men intervjuerna skulle gå fort sa dom högst 3 min med varje och fort gick det. medans jag väntade så satt jag och babblade med johanna kanske för att jag var lite nervös för då brukar jag babbla mycket heh.. och så var det min tur, jag hann inte säga mycket när jag gick in dom frågade typ en fråga sen var det klart. lämnade in CV och så var det hej då haha.

Men, var många arbetslösa det finns, framför allt i Bollnäs!
så fort det blir ett ledigt jobb så pang så ska ALLA dit för att konkurera om det.
men jag tycker att man ska försöka iallfall även fast det känns hopplöst.
men dom kan väl öppna fler ställen så kanske man har en chans.

orkar inte skriva nå långa bloggisar, men ni kanske inte orkar läsa heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0