Dagen efter...

Ja kvällen blev rätt rolig igår :) lite seg idag men helt okej ändå! party brudarna kom med full fart vid sådär 18-19 igår :P fullt hus! var hos mig ett tag och hade trevligt sen drog vi till lokalen där Robin E hade fest, men den sög faktist om jag ska vara ärlig. men jag, malin och sandra dansade lite så då blev det lite bättre ;)  sen fick jag typ klunka i mina öl för vi skulle in på tranan före halv elva!! på vägen dit var skit kul, vi trängdes in i en liten bil, tvillingarna, Elin, jag och mickis men jag höll på att garva ihjäl mig för jag fick ingen luft haaha! när vi kom på tranan var det kö...suck tänkte vi men sen hittade jag och Malin Anna bengtsson långt fram i kön så vi ställde oss med henne. Malin gick till dom andra så att dom också skulle komma men dom kom aldrig och då så fick dom andra betala in sig men det fick inte vi. väl därinne var det roligt men inte så många kända ansikten :/ aja jag gick hem lite tidigare för det blev kasst på slutet, dålig musik osv...så jag promenerade till Erik och kan jag säga att det var jobbigt som fan, jag hade ont i fötterna sen jag hade dansat så det var inge skönt. men det var trevligt att ni ville komma till mig igår tjejor! thanks :) 

Idag ska jag till simhallen för att ha minisim, sen blir det lugnt för Malin.

-mickis, inte EN bild jag fick på oss igår! :( inte bra hehe.

Puss på er! 


image44                    image48                  
        
                              
  image49         

                                 Babes!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0