Vilken fäst!

Tjena!  jag var heelt död igår, orkade inte göra ett piss, SKIT DÅLIG+ att jag hade sån enorm ångest så fy..



Men iaf så startade festen men en " tjejfest" vi var några tjejor ett bra tag innan det kom några killar. men det var  kul som tusan! vi skrattade och dansade lite. jag tror alla blev lite sådär små fulla :p som sagt det tog ett tag innan allt folk kom! typ sådär 11-12!  jag blev kanoners, sandra sa att jag var vid kylskåpet och kollade med spriten hela tiden ojoj! och läre ha ramlat sådär hundra ggr på rumpan för den är alldeles öm haha. jag kom ihåg en smäll jag gjorde när jag ramlade av stolen, jag hörde bara några röster som typ maalin? maalin?  det kändes som att  jag kollade i kors för jag såg inga ansikten haha, usha. och jag har lärt mig en sak inte blanda välkomst drinkar när man är as packad! ( skratt) det blev översvämmning i köket där jag stog och var "bartender." aja men även fast det inte kom såå många så hade jag det kul ändå. mickis, tack för din fina present :) synd bara att det blev vattenskada på den :(  patricia fick iaf den bästa bilden på linnea, klockren alltså! hahah gud vad vi skrattade, hoppas patricia  har lagt ut den på sin blogg ;)  nej men så var det med det..nu är det nya tag hehe. en ny vecka, och jag MÅSTE plugga körkort! ett måste...har köpt bonniers trafikskole skiva nu så. :)

Det kommer bilder sen: D

byee.


Kommentarer
Postat av: Patricia.

Hahaha, ja jäklar vad kul det var! : ) Tack för i lördags gumman! Hoppas du har återhämtat dig sedan gårdagen ; ) Puss!

2008-02-04 @ 15:33:46
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0