Träningsvärk!

Mitt internet har varit lite struligt, men nu skriver jag.

 
igår var jag på danskurs för sandra och malin Hansson ( mina vänner) hehe. dom kom från sthlm och skulle visa lite vad dom har lärt sig men också för att träffa familj och vänner . Det var jobbigt att hänga med i början men sen gick det bra. vi började på en jazz dans+ street dans. Och street låten var bara för härlig "liljohn-shake what ya mom give ya" haha å ja då, jag shakade ;) sen träffade jag min vän sandra. och vi hade som vanligt trevligt, vi pratade typ hela tiden å skrattade :D tack för igår. sen kom Erik på kvällen det slutade med att vi sov hos honom...



Idag: ja kursen fortsatte idag sista dagen.  vaknade upp med värsta träningsvärken! ajaj. och inte blev det bättre när man skulle börja dansa..vi gjorde lite styrka idag med, men jag pallade fan inte allt + att jag är förkyld med. svetten bara rann hehe. men det var en rolig kurs :) ni som tycker om dans borde prova att gå på en danskurs (man behöver inte vara proffs) :P nu har jag vilat ett tag och duschat och det blir nog rätt lugnt ikväll.


Ha det bra!


                                           
                                                          
                                  Malin & Malin för några år sedan ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0