Tråkigt.com

jaa det är det verkligen! vad har jag för liv igentligen? här sitter man ensam varje dag och gör inte ett piss.
och har hela livet framför mig, alla möjligheter, saker man vill göra som man inte uppfyller.

men rättare sagt så vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv man kan säga att jag är ett stort frågetecken. när jag var liten skulle jag bo i australien och vara delifin skötare hade jag bestämt hehe. men så blev det inte.
men typ min "dröm" nu då : då skulle jag göra det jag tycker bäst om att göra alltså stå på scen, sjunga och dansa, även fast jag inte är så bra på det haha. sen skulle jag bo utomlands, i ett varmt land med trevliga människor, ha ett fint hus, snygg bil och leva livet...
:D nice.
 
åh istället är jag här i bollnäs! som inte ens rankades som en stan förr i tiden, + att bollnäs blev utnämnd till svergies fulaste stad haha.ja jag säger då det. men om victoria silvstedt lyckades då ska jag också lyckas. ( med något) hehe. men det jag först ska klara av är skaffa körkort, jobb, lägenhet. då har jag kommit en bit.  så det är bara att fortsätta kämpa.

"Livet är en kamp" ( att överleva)

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0