Prat, mat och skratt

Hello everybody. Kom hem från sandra för ett tag sen, har vart hos henne hela dagen, jag, mickis och camilla :)
sandra bjöd oss på köttebullar och makaroooner tidigare, och gott var det! :P  jag fick som jag ville iaf en sak jag fick prata ut med brudarna! :D " I like talking" spec med sandra för hon lyssnar verkligen ( inga illa menat mot dom andra) :/ dom lyssnar också, men hon är bara så förstående. vi paratde om det mesta idag. och hästen "Nicklas" han fick ut på en liten ridtur med Amanda haha. ja, den lilla damen hon är hur rolig som helst! lille liam var sjuk så det blev inte många flin för honom idag :(  men tack för en bra dag tjejor!

åh skulle inte ha skrivit så, ångrar mig. men jag säger för mkt vad jag tycker och tänker och det kan vara bra ibland, och ibland inte! mår illa, har vart på toan men det går inte...jag fick tillbaka, och det tog lite hårt som sagt. men jag får skylla mig själv.

Puss!  love my friends! <3

Kommentarer
Postat av: säändie.

moohahha hästen "nicklas", den var bäst. haha. Tack gumman för att du tycker så om mig. självklart lyssnar jag o försöker hjälpa dig med så mycket som möjligt. Du behövde npg prata av
dig idag. Hoppas att det löser sig med det andra. men det tror jag! love you

2008-02-13 @ 20:45:03
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0