crash!

Hey!  uppdatering!

I lörd då var jag och Erik på cross träff det blev tacos och dricka där, det var rätt kul faktist :) min roliga vän mickis kom senare och gjorde kvällen ännu roligare ;) och pose bilderna var bara as roligt haha. jag Therese och mickis värsta "coola brudsen."  kvällen slutade inte förns runt 3 på morgon sidan. och jag blev inte dyngrak som vanligt utan lite lagom, lika Erik hehe. kvällen blev perfekt! :D than good for that.


igår körde jag bil och skulle in i vårat garage, jag kom rätt bra in men bak arslet lyckades ta i i sidan och crash! så slipade jag bilens sida :(  suck. mamma blev ja, rätt så arg! och Erik kom efter så det blev ju inte pinsamare för de....men det var ju en olyckshändelse, men fan vad jag skämdes...nu kostar det väl en slant att laga bilen..


Kommentarer
Postat av: Tessi

Haha aah värsta coola brudsen. Fan va vi posa mest hela kvällen ;) Haha

2008-02-18 @ 19:51:14
URL: http://thureson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0