Bakis :/

mm det kan man säga. det blev så att jag, mickis och therese gick ut igår :) vi groggade hos mickis och det var trevligt! hm... jag och mickis blev rätt så flummiga efter groggarna ;p tätt efter kom också therese hehe. sedan åkte vi ner på tranan, det var rätt med folk där ändå för att vara en onsdag, jag trodde det inte skulle vara många där. men kul var de! dansade också! kul som fan! jag och "tess" skakade verkligen loss. och grogg på grogg blev det + några shots. haha ja, jag blev rätt full måste jag säga. (hedick) ni vet att jag är kass på stavning, men  vaknade med enorm huvudvärk idag iaf :( men man mår som man förtjänar..men tack tjejor för en rolig kväll :)


            image42 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0