Alla hjärtans dag.

Ja det var det igår :) men om jag får vara ärlig så brukar det vara min oturs dag.. alltså den är ingen spec dag för mig så..men igår hände det inga dåliga saker iaf! jag fick vita rosor av mamma sen kom min älskling med 10 röda rosor och schele´ hjärtan ( vet inte hur det stavas) min goaste, så snäll! tyvärr så har jag 0.00 kr på kontot så det blev inga rosor och godis till honom:(  men han vet att jag älskar honom ändå. och mammsen hon vet också det. jag menar man ska väl visa den man älskar varje dag hihi <3 hoppas ni andra hade en fin dag med era käraste!

jaja, idag lyser solen igen och kanske det blir någon promenad, sen hoppas jag att jag får mina pengar idag " som lovat"!! så jag kan handla lite. sen blir det plugg. och kanske mys ikväll. så ser min dag ut.

ha en bra dag!

puss på er.

Kommentarer
Postat av: säändie.

naw vad sött =) jaa, man ska visa det annars också. hihi. det stavas förresten ( gelé ) hjärtan. men skit i samma :p hehe.

2008-02-15 @ 13:52:59
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0