Staden snart...


Idag vaknade jag av att min grannes barn typ gap skrek ute på gården, så jag pallrade mig upp rätt så trött och irritterad och käkade frukost. ibland är det jobbigt att bo så nära varandra som på bergsveden...nu har jag bott här i 18 år kan ni tänka er?!  så jag är skit less på att bo här. sedan har jag varit snäll och diskat värsta fet disken till mamma men känns skönt att den är borta :) 

Min bästa madelene ringde för ett tag sen, hon har nu flyttat hem och ska vara här ett tag :D hon frågade om jag ville hänga med på stan så snart ska jag träffa henne och sara ska bli så kul att träffa henne!

Imorn är det sista april och jag får lön så då blir det fest! ;) hoppas bara vädret blir fint!!

Hoppas ni får en bra sista april! :)

Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0