life sucks

Hejhej. Ps detta är ett deprimerat inlägg....

Alltså jobb är verkligen inte min grej INGEN hör av sig till mig efter att man har sökt. nu har jag varit arbetslös i snart ett år så när kommer min tur i livet då?! när får man en chans? vad är det som gör att jag inte får ett jobb? och vad kan jag isf göra bättre? ja dessa tankar...men jag får inte ge upp ändå. Men jag är glad för din skull mickis att det är nån som är intresserad av dig :)

körkortet måste också vänta för jag har inga pengar :(

Sandra och jag skulle kanske ses idag med men hon är  fortf så dålig så det blev inte heller :( stackars sandra.

Erik åkte idag också. på båtresa. han blir borta hela helgen :( och här sitter man ensam som vanligt framför den här jävla datan! åh...

ursäkta min negativitet men det känns bara crap. måste skriva av mig.




Kommentarer
Postat av: Louise

tycker verkligen att "spelar fruarna" också borde få följa med på båtresan!! :P Tråkigt utan Pontus också, uuh.

2008-04-04 @ 21:25:07
URL: http://c0nfused.blogg.se
Postat av: Louise

jaaa.. vi smyger med längstbak i bussen nästa gång om de blir nå mer :P pratade med pontus igår, Arvid hade typ presenterat Pontus för nån tjej, så omoget herregud.. Vill man prata med nån gör man väl de sj, annat folk behöver väl inte leta upp nån o typ "presentera" nån.. guud, blev så arg! pontus hade tappat bort kontokortet också, KLANT! så vi ringde o spärrade de.. Hah, fyllon.

2008-04-05 @ 16:47:31
URL: http://www.c0nfused.blogg.se
Postat av: mikaela

Gumman du kommer också få ett jobb snart! När man minst anar det vänder allt och man får all tur i världen. :) Dock är det ju inte säkert att jag får jobbet men jag hoppas, hoppas, hoppas. :) hihi. Älskar dig,.

2008-04-06 @ 09:36:19
URL: http://ingamikaela.blogg.se
Postat av: Mikaela

Du och jag bryden! :D

2008-04-08 @ 14:01:33
URL: http://ingamikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0