Happy!

Först vill jag säga grattis till min kära mamma som fyller 56 år idag :D sen vill jag säga grattis till mig själv för att jag kanske får sommarjobb! så nu har jag två jobb på gång. det är roligt! men det roligaste måste vara att jag och mikaela har sökt typ lika jobb och båda har fått dom kan man säga ;)  vi gick på intrevju tillsammans för anthill och hitta.se och sedan på tis så ringde dom först mig och frågade om jag ville gå på utbildning för att sälja lotter på kvällstid och jag sa att jag var intresserad på en gång! jag ringde direkt till mickis för att berätta, kul tyckte hon, sekunderna senare sa mickis:

- malin, det ringer dolt nr som ringer till mig nu! jag ringer dig sen.
- okej! skrek jag, sen ringer hon upp typ en sekund efter och säger att det var från anhill och dom frågade samma sak. va kul tyckte vi! vi tyckte det var så kul att vi as garvade i tel :P haha. så då bestämde vi för att gå tillsammans på mån.

Sen idag så ringer en kvinna och säger att hon är från coop och att jag har lämnat en ansökan där ja ba jao.. sådär fundersam jag hade glömt bort det, men hon sa att jag lämnade den i sep! så inte konstigt att jag hade glömt det då. hon frågar om jag har nåt jobb och om jag är intresserad av sommarjobb där och jag sa JA direkt. så nu ska jag dit på tors och höra vad dom har att säga osv.
ja så jag rinde mickis för att  berätta att dom ringt och sådär ..sen bestämde vi för att höras lite senare. vem ringer efter en stund då? jo mickis! och då har coop också ringt till henne över sommarjobb!  är det sant ?! tänkte jag haha vi garvade en en gång och tyckte det var kul. hon har också lämnat in en ansökan för länge sen så det var tur att du gjorde de mickis, om du nu är intresserad ;) så vi ska dit tillsammans på tors hoppas jag.

Imorn blir det fira med lite vin kanske och smått och gott :) hoppas sandra och mickis är med och göra nåt för jag är ensam denna helg också för att älsklingen är på crosstävling så det skulle vart kul framför allt att träffa sandra som är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du och jag bryden! :) hihi, så jävla roligt att det har hänt två gånger nu också, haha, snacka om humoristiska telefonsamtal ;D hihi. Älskar dig, puss.

2008-04-11 @ 15:54:32
URL: http://ingamikaela.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag ville bara säga att det var väldigt kul att höra att det går bra för dig, Malin. Eller er förresten, både dig och Mikaela :) Hoppas det går vägen för er båda! Hoppas allt är bra också, vi får ta oss en rövarutgång snart och shejka loss ordenligt, höhö ;) Ha det så bra! Puss&kram från mig!

2008-04-13 @ 17:49:35
URL: http://rindehedpatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0